Beautiful time with special friends...:)

De cativa ani, si in firmele si companiile romanesti, s-a preluat un obicei al sarbatoririi unui an de munca alaturi de colegi. Team-building-ul de sfarsit de an este mai mult o petrecere, o apropiere intre colegi, parteneri, colaboratori, acolo unde ierarhiile nu conteaza, animozitatile tind sa se aplaneze, iar voia buna lumineaza chipurile tuturor.

N-am sa dezbat un subiect arhi-cunoscut, ci am sa va povestesc despre un "team-building" special, a carui traditie o imbratisez si eu de 2 ani, alaturi de cei care-mi sunt mai mult prieteni, decat parteneri de afaceri. In ultimii doi ani, aceasta petrecere ce tine ca in povesti, 3 zile si 3 nopti:)), a inclus si ziua mea de nastere....Nu acest aspect a facut peterecerea mai deosebita, ci petrecerea in sine m-a determinat ca doi ani la rand sa-mi petrec ziua de nastere alaturi de ei...in varful muntelui, sub troiene de zapada....

Am ras; am dansat; am performat intr-un karaoke al celor care isi pierdusera vocea; am spus bancuri; ne-am jucat; ne-am plimbat; am oferit si am primit cadouri din partea unui Mos Craciun tinerel si pus pe sotii; ne-am odihnit si nu prea, ca, deh, cand licoriile curg din abundenta si muzica le acompanieaza, aspectul "timp" devine inexistent, unind serile cu diminetile...

Pentru mine a fost si mai special;) : cu un tort imens, cu urari si pupaturi ;)), cadouri si, nu, in ultimul rand, reconcilierea fie ea si de moment, cu cineva drag sufletului meu in preziua sarbatoririi zilei de nastere....

Dincolo de ideea de petrecere a noastra si/sau de petrecerea a mea, ceea ce va ramane in amintirea mea si ceea ce conteaza... este fundamentul oricarei relatii : prietenia adevarata... ce ma leaga de acesti oameni speciali...:)

Le multumesc lor ca-mi sunt prieteni, si ma bucur de cate ori ii am prin preajma...Va pup si  va imbratisez:*!

P.S. La capitolul "performanta artistica" noi toti am excelat la :))...

"Have you ever seen the rain"



si

"Love is all around"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comentarii:

dmd spunea...

Ma bucur pentru tine.

Anonim spunea...

Data viitoare facem antrenament serios pentru karaoke, si de dat asta sper sa pot si macar sa deschid gura, daca nu sa cant:))