Festivalul "George Enescu"

Am citit pe diverse bloguri(aici, aici si sigur mai sunt si alte site-uri ) indemnul multora de a merge la Festivalul "George Enescu" si, desi, principial, ne spunem in sinea noastra, inainte de eveniment si in timpul acestuia, "da, sigur voi ajunge", evident ca in marea majoritate a cazurilor, ne reamintim dupa ce trece evenimentul, ca  n-am ajuns. 

Probabil ca asa s-ar fi intamplat si anul acesta, daca dintr-o intamplare fericita, n-am fi primit cadou, noi, biroul;)) ( sa mai zica cineva ca avocatura, astazi, nu-ti aduce si satisfactii spirituale)!, invitatii pentru ziua de vineri, 18.09.2009 sa ne delectam urechiusele si creierasii cu Enescu - Suita nr. 2 in Do Major op. 20; Ceaikovski - Concertul pentru vioara si orchestra în Re Major op. 35 si Prokofiev - Suita "Romeo si Julieta" -  in interpretarea Sankt Petersburg Philarmonic Orchestra.

Abia astept sa ma duc si revin cu impresii. Cred ca am nevoie de o atmosfera rupta de ...un cotidian, ce, in ultimul timp, imi consuma nervii.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii: