Barcelona...:)




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

14 comentarii:

dmd. spunea...

Sa-ti fie de bine.Te pup.

DMC spunea...

mersi frumos, tati:).

Darie Ducan spunea...

e splendid de vad si pozele si blogul.

DMC spunea...

multumim frumos:)

varice spunea...

Superbe poze, la anu in vara am sa ma duc si eu sa vizitez acest oras al lui Gaudi :D. Inca vanez o oferta buna de avion :)

DMC spunea...

Este un oras remarcabil, nu trebuie ratat:)

alimentatori stabilizzati spunea...

Barcelona e un oras minunat si e unu dintre cele mai vizitate orase din Europa. Tare mult mi-as dori sa-l vizitez

DMC spunea...

Go for it:)

videochat spunea...

Dupa parerea mea mi se pare cel mai frumos oras din Europa. Am fost 2 saptamani si nu mi-a ajuns nu am reusit sa vizitez totul

DMC spunea...

Next time;)

hotel cluj spunea...

NIste poze de vis, un oras desprins din vise

DMC spunea...

:)

produse bio spunea...

Am vizitat mai multe orase din Europa si pot sa spun ca Barcelona ramane pe primul loc. E cel mai frumos oras.

DMC spunea...

E si preferatul meu:)